|
Nom del tràmit |
Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència |
Què és i per a què serveix? |
La bústia de suggeriments i queixes és un canal d'accés a l'Ajuntament que hi ha al web municipal que permet presentar qualsevol suggeriment, queixa o incidència.
Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.
|
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol ciutadà que tingui interès de comunicar-se amb l'Ajuntament.
|
Quin cost té? |
Cap
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet - Trucant al Telèfon d'atenció i assistència a la ciutadania 010 (900 859 009 des de fora de Mataró). - Presencialment als Punts d'Autoservei - Presencialment a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania |
Quins documents s'han de portar? |
Cap
|
Quant temps triga la resposta? |
L'Ajuntament es compromet a trametre una primera resposta en un termini de 20 dies.
|
Quina documentació es lliura? |
En tractar-se d’una tramitació telemàtica no es lliura cap document.
|
Altres informacions d'interès: |
Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.
Si un ciutadà vol resposta per escrit cal que ompli el Formulari bústia ciutadana i que sigui degudament registrat al Registre General d'Entrades.
|