Si us plau, esperi.
Si us plau, esperi.

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Bústia de consultes, suggeriments i queixes: Presentar una consulta, suggeriment, queixa o incidència

Descripció

Bústia de consultes, suggeriments i queixes: Presentar una consulta, suggeriment, queixa o incidència

Iniciar tràmit

Detalls


Nom del tràmit
Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència
Què és i per a què serveix?

La bústia de suggeriments i queixes és un canal d'accés a l'Ajuntament que hi ha al web municipal que permet presentar qualsevol suggeriment, queixa o incidència.

Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol ciutadà que tingui interès de comunicar-se amb l'Ajuntament.

Quin cost té?

Cap

En quines dates es pot fer?

Sempre

Com i on es pot fer?

Per internet

- Trucant al Telèfon d'atenció i assistència a la ciutadania 010 (900 859 009 des de fora de Mataró).

- Presencialment als Punts d'Autoservei

- Presencialment a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania

Quins documents s'han de portar?

Cap

Quant temps triga la resposta?

L'Ajuntament es compromet a trametre una primera resposta en un termini de 20 dies.

Quina documentació es lliura?

En tractar-se d’una tramitació telemàtica no es lliura cap document.

Altres informacions d'interès:

Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.

Si un ciutadà vol resposta per escrit cal que ompli el Formulari bústia ciutadana i que sigui degudament registrat al Registre General d'Entrades.

Formularis per a la seva descàrrega

Formulari bústia

Formulari bústia

PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.