L'accident de trànsit es va produir abans de gener de 2024, com puc obtenir l'informe/atestat? Per a obtenir informes / atestats d'accidents de trànsit succeïts abans de l’1 de gener de 2024 és necessari efectuar una sol·licitud a través del Registre d'entrada de documents, indicant la data del sinistre, matrícula de vehicle i adreça del sinistre. No han passat 30 dies des de la data de l'accident de trànsit. Puc saber si ja està disponible l'atestat per a la seva descàrrega?
Sí. Per internet i presencialment s'informa de l'estat d'elaboració o disponibilitat de l'atestat. A més, el tràmit permet rebre un avís per correu electrònic quan l'informe estigui ja disponible.
Com i quan pago les taxes associades a l'informe?
Un cop l'informe està disponible per a la seva obtenció s'emet la carta de pagament de les taxes corresponents. L'informe no es podrà descarregar/obtenir fins que no s'hagi registrat al nostres sistemes el pagament de les taxes, per això es recomana fer el pagament online per internet al mateix moment. Un cop registrat el pagament als nostres sistemes es podrà descarregar l'informe, que també s'envia per correu electrònic de manera automàtica. El pagament a través d'entitat bancària col·laboradora pot trigar fins a cinc dies en quedar registrat als nostres sistemes.
A part de l'informe atestat, necessito còpia del Full d'informació per a les persones implicades en accident de trànsit (T39). On puc obtenir-lo?
A través d'aquest mateix tràmit de sol·licitud i obtenció de l'informe/atestat s'obté una còpia del full d'informació T39, de manera automàtica i gratuïta.
La meva asseguradora pot descarregar-se l'informe / atestat?
Sí. Però caldrà que es faciliti a l'asseguradora el Número d'accident de trànsit (NAT), que es lliura a les persones implicades en un accident de trànsit amb el Full d'informació T39.
He fet tots els passos per a sol·licitar i pagar l'informe / atestat, però no he rebut el document. Què puc fer?
És important consultar la safata de correu electrònic no desitjat. Si s'ha fet el pagament a través d'entitat bancària col·laboradora (en caixer) cal esperar a que aquest pagament estigui registrat als sistemes de l'Ajuntament, el que pot trigar fins a cinc dies. Igualment, l'informe s'envia de manera automàtica per correu electrònic quan s'ha registrat el pagament. Podeu contactar-nos al Telèfon 010 (900 859 009 des de fora de Mataró), presencialment a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania o per correu electrònic a seu@ajmataro.cat
|