|
Nom del tràmit |
Dades personals: Contactar amb el delegat/delegada de protecció de dades |
Què és i per a què serveix? |
És la sol·licitud de contacte amb el Delegat o Delegada de Protecció de Dades de l'Ajuntament.
El Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 (RGPD), relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE, regula la figura del Delegat o Delegada de Protecció de Dades que té, entre altres, les funcions d'atendre les peticions relatives al tractament de dades personals i a l'exercici dels drets associats.
|
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol persona jurídica o física major d’edat.
|
Quin cost té? |
Cap.
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre.
|
Com i on es pot fer? |
- Presencialment a les oficines del Servei d'Atenció Ciutadana
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida
|
Quins documents s'han de portar? |
Document d'Identitat de la persona interessada, i si s'escau, de la persona que la representi.
Autorització de la representació, si és donés el cas.
|
Quant temps triga la resposta? |
En el termini de trenta dies
|
Quina documentació es lliura? |
Comprovant de la tramitació
|
Marc legal: |
Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 4.5.2016)
|