S
S'està realitzant la presentació de la seva sol·licitud. Si us plau, esperi

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència

Descripció

Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència

Iniciar tràmit

Detalls


Iniciar el tràmit


Nom del tràmit
Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència
Què és i per a què serveix?

La bústia de suggeriments i queixes és un canal d'accés a l'Ajuntament que hi ha al web municipal que permet presentar qualsevol suggeriment, queixa o incidència.

Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol ciutadà que tingui interès de comunicar-se amb l'Ajuntament.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

Sempre.

Com i on es pot fer?

Per internet

- Personalment al Servei d’Atenció Ciutadana.

- Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet

- Per telèfon al Telèfon d'Atenció Ciutadana 

Quins documents s'han de portar?

Si feu el tràmit presencialment podeu aportar ja emplenat el formulari de queixa o suggeriment.


Quant temps triga la resposta?

L'Ajuntament es compromet a trametre una primera resposta en un termini de 20 dies.

Quina documentació es lliura?

En tractar-se d’una tramitació telemàtica no es lliura cap document.

Altres informacions d'interès:

Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.

Si un ciutadà vol resposta per escrit cal que ompli el Formulari bústia ciutadana i que sigui degudament registrat al Registre General d'Entrades.

Classificacions

Formularis per a la seva descàrrega

Formulari bústia

Formulari bústia

PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.