|
Nom del tràmit |
Oficina del defensor del ciutadà: Contactar amb el defensor del ciutadà |
Què és i per a què serveix? |
Es pot contactar amb l’oficina del Defensor del Ciutadà per plantejar una qüestió de la seva competència i concertar una visita, si és el cas.
|
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol persona.
|
Quin cost té? |
Cap.
|
En quines dates es pot fer? |
En qualsevol moment.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet
- Al telèfon d'atenció ciutadana 010 gratuït (De dilluns a divendres de les 9.00 a les 19.00 h) o bé al 900 859 009 si truqueu fora de Mataró.
- Per correu electrònic, adjuntant documentació si és el cas, a defensor@ajmataro.cat
|
Quins documents s'han de portar? |
Per contactar amb el Defensor del Ciutadà, cap.
|
Quant temps triga la resposta? |
Un cop recepcionada la petició, l’oficina del Defensor del Ciutadà contactarà amb el sol·licitant per concertar la visita.
|
Quina documentació es lliura? |
Si es fa personalment o per internet comprovant de la sol·licitud.
|
Altres informacions d'interès: |
El Defensor del Ciutadà
- Les resolucions del defensor del ciutadà adopten la forma de recomanació, recordatori i suggeriment, però no poden modificar ni anul·lar actes administratius.
- El defensor del ciutadà pot proposar fórmules de conciliació.
|
Marc legal: |
Reglament Orgànic Municipal (El defensor del ciutadà dins l'organització municipal)
Reglament de participació ciutadana de l'Ajuntament de Mataró i el defensor del ciutadà.
|