Si us plau, esperi.
Si us plau, esperi.

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Gent Gran i Persones amb Dependència: Teleassistència pública

Descripció

Gent Gran i Persones amb Dependència: Teleassistència pública

Detalls


Nom del tràmit
Gent Gran i Persones amb Dependència: Teleassistència pública
Què és i per a què serveix?

Programa adscrit al Departament de Benestar Social de l’Ajuntament de Mataró. És un servei d’atenció domiciliària, mitjançant un aparell que s’instal·la en el domicili de l’usuari, connectat a la línia telefònica amb una central de senyals d'emergència. Els usuaris reben una atenció permanent i a distància, assegurant una resposta ràpida en cas d'emergència.

Per poder-ho demanar és necessari disposar de telèfon fix i/o mòbil amb caixa de veu. Per complimentar el servei local de teleassistència i aconseguir una major seguretat davant de situacions de risc, s’ofereix diferents tipus de detectors: de gas, de fum, de monòxid de carboni, de passivitat i carechat (suport a persones sordes).

Qui ho pot demanar?

Persones empadronades a Mataró amb autonomia limitada i amb dependència a causa de l’edat (més de 65 anys) o del seu estat físic (menors de 65 anys amb grau de disminució reconegut mínim del 65%), amb capacitats per a la utilització correcte del servei (és a dir, que no pateixen cap malaltia mental o demència), que viuen soles o amb persona de similar edat.

Quin cost té?

Cap

En quines dates es pot fer?

Sempre

Com i on es pot fer?

- Per internet

- Al telèfon d’atenció ciutadana 010 gratuït (De dilluns a divendres de les 9.00 a les 19.00 h) o bé al  900 859 009 si truqueu fora de Mataró.

Quins documents s'han de portar?
Cap
Quant temps triga la resposta?

La sol·licitud queda en llista d'espera pendent de valoració tècnica. El temps d'espera estimat és de 8 mesos.

Quina documentació es lliura?

Comprovant de la petició

Altres informacions d'interès:

En cas que es denegui la Teleassistència pública pot tenir aquest servei en empreses privades com ara:

La Creu Roja

Preguntes més freqüents:

Cal alguna instal·lació?

L'únic element imprescindible és disposar de telèfon fix i/o mòbil amb caixa de veu.


PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.