Nom del tràmit |
Gent Gran i Persones amb Dependència: Transport adaptat |
Què és i per a què serveix? |
Programa adscrit al Servei de Benestar Social de l'Ajuntament de Mataró. Servei de transport amb vehicles adaptats que de forma puntual o periòdica facilita a la persona l'accés a determinats serveis dins de Mataró. |
Qui ho pot demanar? |
Persones grans que presenten manca de mobilitat i/o dificultats per a accedir-hi mitjançant els medis de transport normalitzats. |
Quin cost té? |
Cap. |
En quines dates es pot fer? |
Sempre. |
Com i on es pot fer? |
Personalment a l'Agència d'atenció a les persones amb dependència |
Quins documents s'han de portar? |
- Sol·licitud.
- Fotocòpia del DNI del beneficiari.
- Fotocòpia targeta sanitària de la Seguretat Social del beneficiari.
- Certificat de la pensió o nòmina del beneficiari, cònjuge i familiars de 1é grau ( fills, gendre/jove, germans , més grans de 16 anys que convisquin al domicili ). / Certificat negatiu de la pensió en cas de no tenir-ne. (C/ Jaume Balmes, 34).
- Certificat de percepció d’Hisenda, del beneficiari, cònjuge i familiars de 1é grau (fills, gendre/jove, germans, més grans de 16 anys que convisquin al domicili). (Ctra. De Barcelona (N-II), 43 - Edifici "El Rengle" / Certificat negatiu d'Hisenda en cas de no fer-la. Cal portar fotocòpia del DNI per dur a terme aquesta gestió).
- Certificat d'empadronament del beneficiari al municipi de Mataró ( Ajuntament, c/ La Riera i/o Centres Cívics de zona).
- Certificat de convivència del beneficiari ( Ajuntament, c/ La Riera i/o Centres Cívics de zona ).
- Saldos mitjos i interessos dels comptes bancaris del beneficiari i cònjuge ( aixa/s i/o Banc/s ).
- Fotocòpia despeses de lloguer / hipoteca de l’habitatge.
- Fotocòpia del rebut de l’IBI del beneficiari ( contribució).
- Certificat de bens immobles del beneficiari i cònjuge.
- Informe mèdic actualitzat del beneficiari (metge capçalera de la Seguretat Social).
- Extracte bancari dels últims 12 mesos.
|
|
Quant temps triga la resposta? |
A partir de l'entrega completa de la documentació, se li proporciona dia i hora per a entrevista amb el/la Treballador/a Social, o Educador/a Social. |
Quina documentació es lliura? |
Document que acrediti que s'ha presentat aquesta sol·licitud amb tota la documentació completa per a la seva valoració. |
Altres informacions d'interès: |
Telèfon d'Atenció de l'Agència d'Atenció a les Persones amb Dependència de Mataró: 93 758 23 01 |