S
S'està realitzant la presentació de la seva sol·licitud. Si us plau, esperi

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Factures: Consultar l'estat de tramitació

Descripció

Factures: Consultar l'estat de tramitació

Iniciar tràmit

Detalls

Nom del tràmit
Factures: Consultar l'estat de tramitació
Què és i per a què serveix?

És la consulta de l’estat de tramitació de factures presentades per proveïdors de subministraments o prestadors de serveis a l’Ajuntament. Per fer la consulta és necessari disposar de certificat digital.

Qui ho pot demanar?

Els proveïdors de subministraments o serveis.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

En qualsevol moment.

Com i on es pot fer?

- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida.

- A través de la Carpeta del proveïdor

- A través de la plataforma e.Fact si s’ha fet la presentació de la factura a través d’aquest canal.

Quins documents s'han de portar?

Cap.

Quant temps triga la resposta?

El termini de pagament vigent a l’Ajuntament de Mataró és de 60 dies des de l’entrada de la factura en el registre, termini que comprèn 30 dies per a la seva conformitat i 30 dies per al seu pagament.

Quina documentació es lliura?

Cap.

Altres informacions d'interès:

Per a la consulta de l’estat de tramitació de factures és necessari disposar d’un certificat digital. Aquí trobareu més informació sobre com obtenir un certificat digital

Classificacions


PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.