Nom del tràmit |
Factures: Consultar l'estat de tramitació |
Què és i per a què serveix? |
És la consulta de l’estat de tramitació de factures presentades per proveïdors de subministraments o prestadors de serveis a l’Ajuntament. Per fer la consulta és necessari disposar de certificat digital. |
Qui ho pot demanar? |
Els proveïdors de subministraments o serveis. |
Quin cost té? |
Cap. |
En quines dates es pot fer? |
En qualsevol moment. |
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant,
si és el cas, la documentació requerida. - A través de la Carpeta del proveïdor - A través de la plataforma e.Fact si s’ha fet la presentació de la factura a través d’aquest canal. |
Quins documents s'han de portar? |
Cap. |
Quant temps triga la resposta? |
El termini de pagament vigent a l’Ajuntament de Mataró és de 60 dies des de l’entrada de la factura en el registre, termini que comprèn 30 dies per a la seva conformitat i 30 dies per al seu pagament. |
Quina documentació es lliura? |
Cap. |
Altres informacions d'interès: |
Per a la consulta de l’estat de tramitació de factures és necessari disposar d’un certificat digital. Aquí trobareu més informació sobre com obtenir un certificat digital |