Si us plau, esperi...
Si us plau, esperi...
Si us plau, esperi...
0%
Saltar al contingut

Detalls del procediment: Factures: Consultar l'estat de tramitació

Detalls del procediment: Factures: Consultar l'estat de tramitació
Descripció
Factures: Consultar l'estat de tramitació
Iniciar tràmit
Detalls
Nom del tràmit
Factures: Consultar l'estat de tramitació
Què és i per a què serveix?

És la consulta de l’estat de tramitació de factures presentades per proveïdors de subministraments o prestadors de serveis a l’Ajuntament. Per fer la consulta és necessari disposar de certificat digital.

Qui ho pot demanar?

Els proveïdors de subministraments o serveis.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

En qualsevol moment.

Com i on es pot fer?

- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida.

- A través de la Carpeta del proveïdor

- A través de la plataforma e.Fact si s’ha fet la presentació de la factura a través d’aquest canal.

Quins documents s'han de portar?

Cap.

Quant temps triga la resposta?

El termini de pagament vigent a l’Ajuntament de Mataró és de 60 dies des de l’entrada de la factura en el registre, termini que comprèn 30 dies per a la seva conformitat i 30 dies per al seu pagament.

Quina documentació es lliura?

Cap.

Altres informacions d'interès:

Per a la consulta de l’estat de tramitació de factures és necessari disposar d’un certificat digital. Aquí trobareu més informació sobre com obtenir un certificat digital

Processant la seva petició...

Barra de progrés, carregant...