Nom del tràmit |
Llicències d'activitats: Comunicació de cessament d'activitat |
Què és i per a què serveix? |
Comunicació a l’Ajuntament del cessament d’una activitat iniciada amb llicència, autorització o comunicació o declaració responsable, indicant el motiu de la baixa.
|
Qui ho pot demanar? |
La persona titular d’una activitat, persona física, o en cas d’una persona jurídica el seu representant legal.
|
Quin cost té? |
Cap.
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida
- Personalment o per correu postal, als llocs següents:
- Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al Servei d'Atenció Ciutadana
- Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet
|
Quins documents s'han de portar? |
Sol·licitud.
En cas que s’hagin de prendre mesures per evitar qualsevol risc de contaminació i que la incidència ambiental ha quedat reduïda al mínim o eliminada, caldrà aportar la documentació que s’estimi pertinent.
Declaració d'alta, baixa o variació del servei de recollida i tractament de residus comercials i industrials.
|
Quant temps triga la resposta? |
1 mes.
|
Efectes del silenci administratiu? |
Transcorregut el termini establert sense resolució expressa s'entendrà atorgada la sol·licitud per silenci administratiu.
|
Quina documentació es lliura? |
Comprovant de la sol·licitud en el moment de la presentació.
Posteriorment es lliura la resolució.
|
Altres informacions d'interès? |
Ordenança d'intervenció municipal d'Activitats
Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procedimient Administratiu Comú de les Administracions Publiques
Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals
|