Nom del tràmit |
Mercats no sedentaris: Canvi d'articles de venda, canvi d'ubicació i/o ampliació d'una parada. |
Què és i per a què serveix? |
Sol·licitud que han de fer els titulars d’una parada quan volen canviar els articles de venda o el canvi d’ubicació i/o ampliació d’una parada.
|
Qui ho pot demanar? |
El titular de la llicència de la parada quan la seva llicència tingui una antiguitat de 3 anys.
|
Quin cost té? |
Cap.
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida. - Personalment, a les Oficines d'Atenció i Assistència a la Ciutadania - Per correu postal a: AJUNTAMENT DE MATARÓ Plaça de la Muralla, 21 08301-Mataró Amb la referència: “Direcció de Promoció Econòmica”
|
Quins documents s'han de portar? |
Sol·licitud
|
Quant temps triga la resposta? |
1 mes.
|
Quina documentació es lliura? |
Notificació de la resolució de la sol·licitud.
|
Marc legal: |
Ordenança reguladora dels mercats de venda no sedentària de Mataró
|