Nom del tràmit |
Registre municipal d'entitats: modificació de dades al Registre
Municipal d'Entitats. |
Què és i per a què serveix? |
Per a actualitzar les dades de les entitats
registrades en el Registre municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de
Mataró. La inscripció en el Registre Municipal
d’Entitats obliga a les entitats i associacions registrades a notificar la
variació de dades registrals quan es produeixin, mitjançant la sol·licitud de
modificació al Registre. Les associacions han de comunicar al registre de
manera obligatòria:
- El canvi de nom.
- El canvi de
domicili.
- La modificació
dels seus estatuts.
El canvi o renovació de la
Junta directiva i l'acord de dissolució de l'entitat. |
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol persona membre de la junta de
l’entitat inscrita en el Registre municipal d'Entitats i Associacions
Ciutadanes de Mataró. |
Quin cost té? |
Cap. |
En quines dates es pot fer? |
Sempre. |
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida |
Quins documents s'han de portar? |
Per a totes les modificacions: Comunicació de canvi de dades en el registre municipal d’entitats i
associacions ciutadanes mitjançant sol·licitud d'actualització de dades. A més: Per a comunicació de canvi de nom: - Inscripció de la modificació al Registre d'Associacions de la Direcció
General de Dret i Entitats Jurídiques.
- Per a canviar la denominació de l'entitat cal modificar-ne els
estatuts
Per a modificació dels Estatuts:
- Còpia dels Estatuts actualitzats, inscrits en el Registre
d'Associacions de la Direcció General de Dret i Entitats Jurídiques.
Per
a canvi de domicili:
- Certificació emesa pel secretari, amb el vistiplau del president,
indicant el nou domicili i fent constar la data de la reunió de l'òrgan
directiu (junta directiva o assemblea) que ha aprovat el canvi de seu
social. (podeu utilitzar aquí el Model estàndard)
Per a renovació de Junta Directiva: - Certificat de renovació parcial per als casos en què el mandat és
vigent i es produeixen canvis en la junta directiva o
- Certificat de renovació total que s’utilitza quan ha
finalitzat el mandat de la vigència dels càrrecs tot i que es tornin a reelegir
les mateixes persones.
|
|
Quant temps triga la resposta? |
Fins a tres mesos. |
Quina documentació es lliura? |
- En el moment de la sol·licitud: Resguard de la sol·licitud presentada.
- En el moment de la resolució: Notificació del número d’inscripció del Registre Municipal d’Entitats.
|
Altres informacions d'interès: |
Tràmit: Registre
municipal d'entitats: baixa d'inscripció Inscripció del canvi
de domicili social d'una associació al Registre d’Associacions de la
Direcció General de Dret i Entitats Jurídiques. Inscripció dels òrgans
de govern d’una associació al Registre d’Associacions de la Direcció General
de Dret i Entitats Jurídiques. Inscripció de la modificació
dels estatuts d’una associació al Registre d’Associacions de la Direcció
General de Dret i Entitats Jurídiques.
Per a més informació consulteu les preguntes
freqüents sobre tràmits amb associacions del Departament de Justícia de la
Generalitat de Catalunya. |
Marc legal: |
Reglament de participació ciutadana |