Nom del tràmit |
Atenció i informació de llicències: Certificat de llicències d'activitats |
Què és i per a què serveix? |
Informa sobre el contingut d’una llicència d'activitats en una determinada adreça.
Serveix per acreditar que s'ha sol·licitat una determinada activitat i que l’expedient ha finalitzat adequadament.
També serveix per acreditar que una activitat en règim de comunicació prèvia ha obtingut la posta en marxa.
|
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol persona interessada.
|
Quin cost té? |
El que estableixen les Ordenances Fiscals, excepte pels expedients de comunicacions prèvies d'activitats que no continguin el decret municipal d'assabentat, en què el certificat serà emès gratuïtament.
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida
- Personalment o per correu postal, als llocs següents: Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al Servei d'Atenció Ciutadana
|
Quins documents s'han de portar? |
Sol·licitud segons model normalizat FM1254.
Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.
Numero d’expedient de llicència.
Titular, adreça de l’expedient i any de sol·licitud.
|
Quant temps triga la resposta? |
1 mes.
|
Quina documentació es lliura? |
Còpia de la sol·licitud.
Liquidació de les taxes (rebut).
Certificat de llicències d'activitats (es lliura quan finalitza el tràmit).
|