|
Abans d'iniciar el tràmit de Registre d'entrada de documents, tingueu en compte que si el que voleu és adjuntar documentació a un expedient en tràmit (presentació d'al·legacions, recursos, documentació requerida...) heu d'utilitzar la Carpeta Ciutadana. A la Carpeta Ciutadana podeu accedir a l'expedient corresponent i, si es troba en fase de presentació de documentació, podreu registrar la documentació directament sobre el mateix expedient. Si necessiteu ajuda sobre com registrar i incorporar documentació a un expedient en curs consulteu el document T'ho posem fàcil per presentar al·legacions i documents a un expedient. |
Nom del tràmit |
Registre General d'Entrada de Documents |
Què és i per a què serveix? |
És la presentació de documentació sobre tramitacions de competència municipal, que requereixi ser registrada.
|
Qui ho pot demanar? |
Tothom.
|
Quin cost té? |
Cap.
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet, amb identificació electrònica.
- Les persones físiques i els no obligats a la presentació electrònica també ho poden fer personalment o per correu postal a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania.
Per a les persones físiques i els no obligats a la presentació telemàtica es garanteix el registre de documentació dins els terminis restablerts en cada cas (requeriments de documentació o procediments que no tinguin un tràmit específic a la Seu Electrònica) a l'Oficina d'atenció i assistència a la ciutadania d'Espai Mataró Connecta de plaça de la muralla. És a dir, en el cas que la cita prèvia disponible més propera al conjunt d'Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania per al tràmit de Registre general de documents suposés la presentació fora del termini establert, es garanteix el corresponent registre a l'oficina d'Espai Mataró Connecta de plaça de la Muralla sense cita prèvia.
|
Quins documents s'han de portar? |
Sol·licitud, que haurà de contenir:
- Descripció detallada de la petició
- Identificació completa de la persona sol·licitant
En la tramitació electrònica cal tenir en compte els següents requeriments respecte als documents a adjuntar:
- Només s'accepten fitxers en format PDF
- La mida màxima permesa per al conjunt de fitxers adjunts és de 15 MB, és a dir a la suma de la mida dels fitxers que s'adjuntin no pot superar aquests 15 MB.
|
Quant temps triga la resposta? |
El registre de documents és immediat.
El termini de resposta serà el fixat a la norma reguladora corresponent del procediment administratiu a què faci referència la sol·licitud, que serà com a màxim de sis mesos, excepte si una norma amb rang de llei estableix un termini superior o així estigui establert per normativa de la Unió Europea. Quan la norma reguladora del procediment a què faci referència la sol·licitud no estableixi un termini màxim, aquest serà de tres mesos.
|
Quina documentació es lliura? |
Justificant de la presentació al Registre d'entrada de documents, on constarà data, hora i número assignat.
|
Marc legal: |
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
|