Si us plau, esperi.
Si us plau, esperi.

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Registre d'entrada de documents

Descripció

Registre d'entrada de documents

Iniciar tràmit

Detalls

 
Abans d'iniciar el tràmit de Registre d'entrada de documents, tingueu en compte que si el que voleu és adjuntar documentació a un expedient en tràmit (presentació d'al·legacions, recursos, documentació requerida...) heu d'utilitzar la Carpeta Ciutadana. A la Carpeta Ciutadana podeu accedir a l'expedient corresponent i, si es troba en fase de presentació de documentació, podreu registrar la documentació directament sobre el mateix expedient. Si necessiteu ajuda sobre com registrar i incorporar documentació a un expedient en curs consulteu el document T'ho posem fàcil per presentar al·legacions i documents a un expedient
Nom del tràmit
Registre General d'Entrada de Documents
Què és i per a què serveix?

És la presentació de documentació sobre tramitacions de competència municipal, que requereixi ser registrada. 

Qui ho pot demanar?

Tothom.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

Sempre

Com i on es pot fer?

- Per internet, amb identificació electrònica.

- Les persones físiques i els no obligats a la presentació electrònica també ho poden fer personalment o per correu postal a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania.

Per a les persones físiques i els no obligats a la presentació telemàtica es garanteix el registre de documentació dins els terminis restablerts en cada cas (requeriments de documentació o procediments que no tinguin un tràmit específic a la Seu Electrònica) a l'Oficina d'atenció i assistència a la ciutadania d'Espai Mataró Connecta de plaça de la muralla. És a dir, en el cas que la cita prèvia disponible més propera al conjunt d'Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania per al tràmit de Registre general de documents suposés la presentació fora del termini establert, es garanteix el corresponent registre a l'oficina d'Espai Mataró Connecta de plaça de la Muralla sense cita prèvia. 

Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud, que haurà de contenir:

  • Descripció detallada de la petició
  • Identificació completa de la persona sol·licitant 

En la tramitació electrònica cal tenir en compte els següents requeriments respecte als documents a adjuntar:

  • Només s'accepten fitxers en format PDF
  • La mida màxima permesa per al conjunt de fitxers adjunts és de 15 MB, és a dir a la suma de la mida dels fitxers que s'adjuntin no pot superar aquests 15 MB. 
Quant temps triga la resposta?

El registre de documents és immediat.

El termini de resposta serà el fixat a la norma reguladora corresponent del procediment administratiu a què faci referència la sol·licitud, que serà com a màxim de sis mesos, excepte si una norma amb rang de llei estableix un termini superior o així estigui establert per normativa de la Unió Europea. Quan la norma reguladora del procediment a què faci referència la sol·licitud no estableixi un termini màxim, aquest serà de tres mesos. 

Quina documentació es lliura?

Justificant de la presentació al Registre d'entrada de documents, on constarà data, hora i número assignat. 

Marc legal:

Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques 

Formularis per a la seva descàrrega

Sol·licitud

Sol·licitud

PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.