|
|
Abans d'iniciar el tràmit de Registre de documents, tingueu en compte que si el que voleu és adjuntar documentació a un expedient en tràmit (presentació d'al·legacions, recursos, documentació requerida, ...) heu d'utilitzar la Carpeta Ciutadana. A la Carpeta Ciutadana podeu accedir a l'expedient corresponent i, si es troba en fase de presentació de documentació, podreu presentar-la directament sobre el propi expedient. Al següent enllaç trobareu informació d'ajuda al respecte. |
Nom del tràmit |
Registre General d'Entrada de documents
|
Què és i per a què serveix? |
És la presentació de documentació sobre tramitacions de competència municipal, que requereixi ser registrada.
|
Qui ho pot demanar? |
Tothom.
|
Quin cost té? |
Cap.
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet
- Personalment o per correu postal al Servei d’Atenció Ciutadana
|
Quins documents s'han de portar? |
Sol·licitud, que haurà de contenir:
- Descripció detallada de la petició
- Identificació completa del sol·licitant
|
Quant temps triga la resposta? |
Immediat.
|
Quina documentació es lliura? |
Còpia del document registrat, si s'escau.
|