Nom del tràmit |
Atenció i informació de llicències: Certificat històric de totes les llicències d'obres d'una finca |
Què és i per a què serveix? |
Es certifica la informació desglossada que es desprèn de totes les llicències d’obres que consten en una finca.
Per exemple: edifici de planta baixa i dues plantes pis amb destí de local a la planta baixa i habitatge a les plantes pis, amb un total de quatre habitatges.
Es sol·licita normalment per complimentar requeriments per l’obtenció de la cèdula d’habitabilitat.
També s'anomenen certificats d'antiguitat.
|
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol persona interessada.
|
Quin cost té? |
El que estableixen les Ordenances Fiscals.
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida
- Personalment o per correu postal, als llocs següents: Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al Servei d'Atenció Ciutadana - Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet
|
Quins documents s'han de portar? |
Sol·licitud segons model normalizat FM1254.
Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.
Còpia de qualssevol document on hi hagi la referència cadastral de l’immoble o solar (Per exemple rebut de l’IBI, escriptura...). Es pot obtenir una fitxa de consulta descriptiva i gràfica al web de la Seu electrònica del cadastre.
Plànol de situació, degudament signat, amb indicació de la finca a E. 1:1.000.
Fotografia de la façana de l’immoble.
|
Quant temps triga la resposta? |
1 mes.
|
Quina documentació es lliura? |
Comprovant de la presentació.
Liquidació de les taxes (rebut).
Certificat històric de totes les llicències d'obres (es lliura quan finalitza el tràmit).
|