Detalls del procediment:
Locals i espais municipals: Utilització d'espais del mercat de la plaça de Cuba
Descripció
Locals i espais municipals: Utilització d'espais del mercat de la plaça de Cuba
Iniciar tràmit
Detalls
Nom del tràmit |
Locals i espais municipals: Utilització d'espais del mercat de la plaça de Cuba |
Què és i per a què serveix? |
És la sol·licitud per a reservar espais de la xarxa d'equipaments cívics, per a reunions i activitats d'entitats. |
Qui ho pot demanar? |
Entitats i associacions ciutadanes. |
Quin cost té? |
El que estableixen les Ordenances Fiscals en concepte de Preus públics per a la utilització d'espais als centres cívics. Les entitats que figuren inscrites al Registre Municipal d'Entitats de Mataró gaudiran de l'exempció del preu públic per la utilització dels espais una vegada a l'any fora de l'horari d'obertura del centre. |
En quines dates es pot fer? |
Tot l'any i com a mínim quinze dies abans del primer dia sol·licitat. Les sol·licituds de curs escolar van de setembre a juny. |
Com i on es pot fer? |
- Per internet. |
Quins documents s'han de portar? |
1. Sol·licitud d’utilització d’espais del mercat de la plaça de Cuba 2. Dossier informatiu de l’activitat a desenvolupar (motiu de la utilització, programa d’activitats, objectius, públic destinatari, cost pels usuaris, etc.) 3. Assegurança de Responsabilitat Civil (pòlissa i rebut de pagament). És obligatori presentar-la abans de la celebració de l’activitat, ja que no presentar-la suposarà la denegació de l’autorització d’ocupació de l’espai. |
|
Quant temps triga la resposta? |
La resolució sobre la sol·licitud es comunica amb una antelació suficient per garantir la realització de l’activitat. |
Quina documentació es lliura? |
Comprovant de la sol·licitud. |
Marc legal: |
Condicions d’ús dels espais del mercat de la plaça de Cuba |
Formularis per a la seva descàrrega
Sol·licitud d'utilització d'espais del Mercat de la Plaça de Cuba
Sol·licitud d'utilització d'espais del Mercat de la Plaça de Cuba