Nom del tràmit |
Locals i espais municipals: Utilització d?espais del mercat de la plaça de Cuba |
Què és i per a què serveix? |
Sol·licitud per a reservar qualsevol dels espais del Mercat Municipal de la plaça de Cuba (Expo Espai, Espai e-Àgora, Aula de cuina i Espai Demo i Espai Joc, Aula de cuina i Espai Demo i Espai Joc). |
Qui ho pot demanar? |
Els promotors o organitzadors de l’activitat, que poden ser particulars, empreses, entitats i associacions. |
Quin cost té? |
El que estableixen les Ordenances Fiscals en concepte de: 3.16 TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS DE SERVEIS ALS MERCATS MUNICIPALS. |
En quines dates es pot fer? |
Durant tot l’any, amb una antelació mínima de 20 dies naturals abans de la ata de celebració de l’activitat. |
Com i on es pot fer? |
- Per internet adjuntant, si és el cas, la documentació requerida - Personalment, al Servei d'Atenció Ciutadana - Per correu postal a: AJUNTAMENT DE MATARÓ La Riera, 48 08301 Mataró |
Quins documents s'han de portar? |
1.Sol·licitud d’utilització d’espais del mercat de la plaça de Cuba 2. Dossier informatiu de l’activitat a desenvolupar (motiu de la utilització, programa d’activitats, objectius, públic destinatari, cost pels usuaris, etc.) 3. Assegurança de Responsabilitat Civil (pòlissa i rebut de pagament). És obligatori presentar-la abans de la celebració de l’activitat, ja que no presentar-la suposarà la denegació de l’autorització d’ocupació de l’espai. |
|
Quant temps triga la resposta? |
La resolució sobre la sol·licitud es comunica amb una antelació suficient per garantir la realització de l’activitat. |
Quina documentació es lliura? |
Comprovant de la sol·licitud. |
Marc legal: |
Condicions d’ús dels espais del mercat de la plaça de Cuba |