|
Nom del tràmit |
Aula de Teatre: Sol·licitud de baixa
|
Què és i per a què serveix? |
És la sol·licitud de baixa dels cursos de l'Aula de Teatre.
|
Qui ho pot demanar? |
Pares, mares i tutors de menors d'edat matriculats en cursos de l'Aula de Teatre.
Persones majors d'edat que matriculats en cursos de l'Aula de Teatre.
|
Quin cost té? |
La sol·licitud de baixa no té cap cost.
|
En quines dates es pot fer? |
Les baixes s'han de formalitzar amb l'imprès corresponent, abans del dia 20 del mes en curs i tindran efectes a partir del mes següent a la seva presentació. Per aquest motiu el rebut del mes en curs no pot ser objecte de retorn.
|
Com i on es pot fer? |
Per internet
Presencialment als Punts d'Autoservei
Presencialment a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania
|
Quins documents s'han de portar? |
En el cas de fer el tràmit de manera presencial, document d'identitat de l'alumne si és major d'edat o document d'identitat del progenitor/a que efectua la baixa en cas que l'alumne sigui menor d'edat.
|
Quan temps triga la resposta? |
Deu dies des de la presentació de la sol·licitud de baixa.
|
Quina documentació es lliura? |
Comprovant de la sol·licitud
|
Normativa reguladora |
Normativa reguladora de l'Aula de Teatre
|