Logo

CABECERA



Avisos importants


Els terminis de tramitació han quedat suspesos fins que finalitzi l'estat d'alarma:

D’acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, se suspenen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de les entitats del sector públic fins a la pèrdua de vigència d’aquest Reial Decret.

Altres avisos importants

  • Les Oficines d'Atenció Ciutadana estan tancades al públic. Si necessiteu suport per a la tramitació electrònica consulteu l'apartat "Necessites ajuda?" d'aquesta Seu Electrònica.
  • Les oficines de l'Organisme de Gestió Tributària estan tancades al públic. Consulteu al seu web els canals habilitats per a l'atenció a la ciutadania.
  • Consulteu al Tauler d'anuncis els Decrets i Bans publicats amb les mesures específiques adoptades per l'Ajuntament de Mataró en relació a l'Estat d'alarma
  • Consulteu al web municipal informacions sobre afectacions a serveis municipals i mesures excepcionals. En aquest apartat trobareu, entre altres, informació rellevant sobre aspectes tributaris i de contratació pública.


Tornar


PIE DE PAGINA

Ajuntament de Mataró. La Riera, 48. Mataro (Barcelona). Tel: 937582100.