Nom del tràmit |
Tributs i taxes: Sol·licitar certificats d'estar al corrent de pagament de rebuts i liquidacions tributàries |
Què és i per a què serveix? |
Document que emet l'Ajuntament per justificar que la persona interessada ha pagat els impostos, taxes municipals, multes, etc. |
Qui ho pot demanar? |
La persona interessada o una altra, en nom seu, degudament autoritzada.
|
Quin cost té? |
Cap
|
En quines dates es pot fer? |
Sempre
|
Com i on es pot fer? |
Si es tracta de tributs que s'han pagat a través de rebuts emesos per l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT) organisme que gestiona la recaptació de l'Ajuntament:
- Per internet, amb certificat digital o bé sense certificat digital
- Personalment a l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT) oficina de Mataró. Sol·liciteu cita prèvia per internet o al telèfon 932 029 802
Si es tracta de tributs gestionats exclusivament per l'Ajuntament:
- Per internet - Per al Servei d'Atenció Ciutadana
|
Quins documents s'han de portar? |
- El DNI del sol·licitant.
- Una sol·licitud, en la qual s'ha d'especificar quin certificat es demana.
Si el tràmit el fa un representant en nom de l'interessat:
- Fotocòpia del DNI de la persona interessada.
- Autorització de la persona interessada.
|
Quant temps triga la resposta? |
- En condicions normals, menys d'una setmana.
|
Quina documentació es lliura? |
- Resguard en el moment de presentar la sol·licitud. - Certificat demanat, posteriorment.
|
Altres informacions d'interès: |
Guia del contribuent
Carpeta del Ciutadà - Web mòbil de l'ORGT
|