Seu Electrònica
Logo

CABECERA



Avisos per manteniment i incidències a la Seu


Avisos per tasques de manteniment i incidències


  • Del 5 al 8 d'abril de 2024 - Notificacions electròniques i Tauler d'Edictes - Aturada del servei del 5 al 8 d'abril 
Per una intervenció programada del consorci Administració Oberta de Catalunya, entre les 17:00 hores del dia 5/04/2024 i les 07:00 hores del dia 8/04/2024 s'efectuaran tasques de manteniment amb afectació a diversos serveis de la Seu Electrònica. Quedaran fora de servei l'accés a Notificacions Electròniques i al Tauler d'Edictes. 

Des del Consorci AOC, s’allargarà automàticament 4 dies naturals el termini d’accés d’aquelles notificacions electròniques en què el termini d’accés coincideix amb el tall de servei i no han estat obertes pels destinataris. Per tant, automàticament, des del Consorci AOC, se sumaran 4 dies naturals al període d’accés de totes les notificacions que, a data de 5 d’abril, constin com a dipositades, per tal que els destinataris tinguin la notificació disponible pel seu accés mínim 10 dies naturals. 


  
  • 1 de març de 2023 de 10:30 a 18:00 hores
Per una incidència el Registre d'entrada de documents ha tingut talls intermitents. S'ha vist afectada la presentació de sol·licituds i documentació que requereixi el seu registre (Sol·licitud genèrica, Aportar documentació per la carpeta ciutadana, Creació d'expedients, ...)

  • 6 de juny de 2022 de 7:30 a 12 hores
Per tasques de manteniment, la Seu Electrònica no estarà operativa el dia 6 de juny de 2022 entre les 7:30 i les 12 hores. 

  • 22 de març de 2022 de les 18:30 a les 19:30 hores
Per tasques de manteniment, la Seu Electrònica no estarà operativa el dia 22 de març de 2022 entre les 18:30 i les 19:30 hores.

  • De les 21 hores del 12 de març a les 12 hores del 13 de març de 2022
Per tasques de manteniment, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 21 hores del dissabte 12 de març i les 12 hores del diumenge 13 de març de 2022.  

  • 26 de febrer de 2022 de les 9:30 a les 15:00 hores
Per tasques de manteniment, no estarà disponible l'accés als serveis de la Seu Electrònica (carpeta ciutadana, inici de tràmits i comunicacions, accés a notificacions, etc.) amb el sistema d'identificació electrònica cl@ve el dia 26 de febrer de 2022 entre les 9:30 i les 15:00 hores 

Més informació aquí

  • 18 de gener de 2022 de les 18 a les 18:30 hores
Per tasques de manteniment, la Seu Electrònica no estarà operativa el 18 de gener de 2022 entre les 18 i les 18:30 hores. 

  • 20 d'octubre de 2021 de les 15 a les 15:30 hores
Per tasques de manteniment, es poden produir talls puntuals en l'enviament de codis d'accés per missatges SMS el dia 20 d'octubre de 2021 entre les 15 i les 15:30 hores . Aquesta afectació pot dificultar l'accés a la Seu Electrònica amb idCat Mòbil i també l'accés a les notificacions electròniques si s'utilitza el sistema d'enviament de codis per SMS. 

Més informació aquí

  • 5 d'octubre de 2021 de les 17:00 a les 18:00 hores
Per tasques de manteniment, no estarà disponible l'accés als serveis de la Seu Electrònica (carpeta ciutadana, inici de tràmits i comunicacions, accés a notificacions, etc.) amb el sistema d'identificació electrònica cl@ve el dia 5 d'octubre de 2021 entre les 17:00 i les 18:00 hores 

Més informació aquí


  • 14 d'agost de 2021 de les 07:00 a les 09:00 i de les 19:00 a les 21:00 hores
Per tasques de manteniment, no estarà disponible l'accés als serveis de la Seu Electrònica (carpeta ciutadana, inici de tràmits i comunicacions, accés a notificacions, etc.) amb el sistema d'identificació electrònica cl@ve el dia 14 d'agost de 2021 entre les 07:00 i  les 09:00 i entre les 19:00 i les 21:00 hores 

Més informació aquí


  • 12 de juny de 2021 de les 00:01 a les 18:00 hores
Per tasques de manteniment, no estarà disponible l'accés als serveis de la Seu Electrònica (carpeta ciutadana, inici de tràmits i comunicacions, accés a notificacions, etc.) amb el sistema d'identificació electrònica cl@ve el dia 12 de juny de 2021 entre les 00:01 i les 18:00 hores 

Més informació aquí


  • Del 14 de maig a les 15:30 hores al 17 de maig les 9 hores
Per tasques de manteniment el Servei de Notificacions Electròniques estarà fora de servei des del 14 de maig a les 15:30 hores al 16 de maig a les 9  hores.

Les notificacions que estiguin en curs en aquest període tindran automàticament un termini ampliat 

Més informació aquí

 

  • 13 d'abril de 2021 de 18 a 19 hores
Per tasques de manteniment la Seu Electrònica estarà fora de servei el dia 13 d'abril de 2021 de 18 a 19 hores. 

 

  • 8 d'abril de 2021 de 16 a 19 hores
A causa d'una incidència la Seu Electrònica ha estat fora de servei el dia 8 d'abril de 2021 de 16 a 19 hores. 


  • 20 de març de 2021 de 5 a 11 hores
Per tasques de manteniment la Seu Electrònica estarà fora de servei (Carpeta ciutadana, Iniciar tràmits, Accés a planes informatives i Registre de documents) el dia 20 de març de 2021 de 5 a 16 hores. 


  • 9 de setembre de 2020 de 18 a 21 hores
Per tasques de manteniment la Seu Electrònica tindrà talls intermitents, tant d'accés a informació com de tramitació (Carpeta ciutadana, Iniciar tràmits, Accés a planes informatives i Registre de documents) el dia 9 de setembre de 2020 de 18 a 21 hores. 

Eviteu efectuar accions a través de la Seu Electrònica durant aquestes tasques de manteniment. 

 

  • 3 de setembre de 2020 de 20:00 a 20:30 hores
Per tasques de manteniment el servei d'enviament de missatges SMS del consorci AOC quedarà interromput el 3 de setembre de 20:00 a 20:30 hores. No es podrà accedir als serveis de la Seu Electrònica amb sistema idCat Mòbil ni tampoc als serveis de notificació electrònica ENotum que requereixin l'enviament de missatge SMS amb clau d'accés.

Més informació al web d'AOC

 

  • 5 de febrer de 2020 de 18 a 21 hores
Per tasques de manteniment la Seu Electrònica tindrà talls intermitents, tant d'accés a informació com de tramitació (Carpeta ciutadana, Iniciar tràmits, Accés a planes informatives i Registre de documents) el dia 5 de febrer de 2020 de 18 a 21 hores. 

Eviteu efectuar accions a través de la Seu Electrònica durant aquestes tasques de manteniment. 

 

 

Incidències externes

Incidències en serveis o eines externes a la Seu Electrònica poden afectar determinades operacions (identificació electrònica, signatura de documents, notificacions, ...). Al següent enllaç podeu consultar possibles afectacions en aquests serveis. 



Tornar