Nom del tràmit |
Validació de poders |
Què és i per a què serveix? |
Tràmit perquè els poders d'actuació dels representants de persones jurídiques siguin reconeguts oficialment quan han de participar en concursos públics d'adjudicació de contractes. |
Qui ho pot demanar? |
Qualsevol persona física o jurídica en nom propi o en representació d'una altra, degudament autoritzada, i que prengui part en un concurs o licitació de l'Ajuntament. |
Quin cost té? |
El que estableixen les Ordenances Fiscals (3.2 TAXA PELS DOCUMENTS QUE EXPEDEIXI O QUE ESTENGUI L’ADMINISTRACIÓ O LES AUTORITATS MUNICIPALS A INSTÀNCIA DE PART) |
En quines dates es pot fer? |
Sempre. |
Com i on es pot fer? |
- El pagament de la taxa, al Servei d’Atenció Ciutadana - La validació només es podrà fer de de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h, al Servei de Compres i Contractacions |
Quins documents s'han de portar? |
- Original dels poders que s'ha de validar. - Fotocòpia dels mateixos poders. |
Quant temps triga la resposta? |
Immediat. |
Quina documentació es lliura? |
- Els poders validats. - Rebut del pagament efectuat. |
Marc legal: |
Ordenances fiscals reguladores de les taxes |