Si us plau, esperi.
Si us plau, esperi.

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Biblioteques municipals: com fer-se el carnet d'usuari de les biblioteques públiques

Descripció

Biblioteques municipals: com fer-se el carnet d'usuari de les biblioteques públiques

Detalls

Nom del tràmit
Biblioteques municipals: com fer-se el carnet d'usuari de les biblioteques públiques
Què és i per a què serveix?

És la targeta que us identificarà com a usuaris de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona. Permet utilitzar aquells serveis de la biblioteca pública que necessiten identificació i gaudir de molts avantatges en l'àmbit cultural. Aquest carnet és vàlid a totes les biblioteques públiques de Catalunya

Qui ho pot demanar?

El poden sol·licitar tots els ciutadans.

Quin cost té?

El carnet és gratuït i no caduca.

En quines dates es pot fer?

Sempre.

Com i on es pot fer?

Podeu sol·licitar el carnet de dues maneres:

1. Adreçant-vos personalment a la vostra biblioteca més propera.
2. Per internet omplint aquest formulari amb les vostres dades i triar la biblioteca on desitgeu recollir el carnet imprès.

Quins documents s'han de portar?

Haureu de presentar algun d'aquests documents: DNI/NIE, passaport, carnet de conduir o permís de residència per acreditar la vostra identitat.
En el cas dels menors de 14 anys, cal que els pares o tutors signin la butlleta d'autorització que els donaran a la biblioteca.

Quant temps triga la resposta?

Si el feu personalment a la biblioteca us el donaran en el moment.
Si demaneu el carnet a través del formulari web, rebreu un correu electrònic o una trucada telefònica perquè el passeu a recollir en l’horari d’obertura de la biblioteca.

Quina documentació es lliura?

Cap.

Preguntes més freqüents:

1 - Avantatges del carnet
     El carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona t'obre moltes portes.

Et permet gaudir dels serveis de totes les biblioteques públiques de Catalunya:

-Consultar tota mena de documents en qualsevol suport: llibres, revistes, CD i DVD, entre d'altres.
-Accedir gratuïtament a Internet.
-Fer ús de diverses bases de dades electròniques, enciclopèdies i diaris.
-Emportar-te en préstec tot tipus de documents.
-Utilitzar les zones wi-fi per connectar-te a Internet sense fils.
-Apuntar-te a nombroses activitats que realitzen les biblioteques: cursos d'informàtica, clubs de lectura, tallers i xerrades, entre d'altres.
I a més a més t'ofereix descomptes en museus, teatres, cinemes i llibreries de la província de Barcelona. Apunta't al club més gran de Catalunya, tot són avantatges!

2 - Què cal fer en el cas de pèrdua del carnet?

En aquest cas, heu de demanar un duplicat a la vostra biblioteca i cal abonar el preu públic corresponent vigent. És important que aviseu a la vostra biblioteca d’aquesta circumstància al més aviat possible.

 

Marc legal:

Normativa reguladora per a l'obtenció del carnet d'usuari de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona i l'ús dels serveis bibliotecaris vinculats


PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.