Si us plau, esperi.
Si us plau, esperi.

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Recollida de residus d'activitats (Brossa Comercial): Homologació de gestors de recollida de residus

Descripció

Recollida de residus d'activitats (Brossa Comercial): Homologació de gestors de recollida de residus

Iniciar tràmit

Detalls

Nom del tràmit
Recollida de residus d'activitats (Brossa Comercial): Homologació de gestors de recollida de residus
Què és i per a què serveix?

És la sol·licitud per poder obtenir l’autorització de l’Ajuntament de Mataró com a empresa gestora de recollida de residus comercials.

Serveix per donar dret a l’exempció de pagament de la taxa per la prestació del servei de recollida, transport i tractament dels residus municipals generats a les activitats als clients que l’empresa autoritzada tingui a Mataró.

També es pot sol.licitar amb aquest tràmit la recollida de roba o oli d’origen domèstic en espais privats de la ciutat de Mataró.

Qui ho pot demanar?

Activitats gestores de residus privats que operin al municipi de Mataró. 

Quin cost té?

L’establert a la taxa d’homologació de gestors autoritzats per recollida de residus (3.2 TAXA PELS DOCUMENTS QUE EXPEDEIXI O QUE ESTENGUI L’ADMINISTRACIÓ O LES AUTORITATS MUNICIPALS A INSTÀNCIA DE PART)

En quines dates es pot fer?

En qualsevol moment

Com i on es pot fer?

- Per internet adjuntant la documentació requerida

- Les persones físiques (autònoms) també poden fer la presentació personalment a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania 

Quins documents s'han de portar?

Contracte

  1. Documentació administrativa:
    1. Sol·licitud segons model normalitzat.
    2. Original o còpia compulsada de la constitució de la societat, degudament inscrita al Registre Mercantil (*).
    3. Original o còpia compulsada dels poders del que signa la petició, degudament inscrits al Registre Mercantil (*).
    4. Original o còpia compulsada del DNI de la persona que presenti la sol·licitud (*).
    5. Original o còpia compulsada del DNI de la persona que signa la petició (*).
    6. Original o còpia compulsada de l’IAE (*).
    7. Original o còpia compulsada de l’autorització de l’Agència de Residus de Catalunya, com a gestor o com a transportista, en el cas que sigui necessària l’autorització per transport del residu sol·licitat.
    8. Acreditació de la constitució d’una assegurança de responsabilitat civil.
    9. Documentació justificativa d’estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social exigides per la normativa vigent (*).  L’Ajuntament comprovarà d’ofici que no hi ha deutes tributaris amb la hisenda municipal.
  2. Memòria tècnica
  3. Declaració de mitjans materials

(*) Aquests documents podran ser substituïts pel certificat d'estar inscrit al Registre Electrònic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya.

Quant temps triga la resposta?

Un cop comprovada la documentació l’Ajuntament envia al sol·licitant el corresponent certificat d’homologació. 

Quina documentació es lliura?

Comprovant de la presentació.

Liquidació de taxes.

Altres informacions d'interès:

Per a la consultes o informació més detallada contacteu-nos a mataroneta@ajmataro.cat

 

Tràmits relacionats:

Recollida de residus d'activitats (Brossa Comercial): Acreditació anual del servei de recollida mitjançant gestor homologat

 

Marc legal:

Ordenança general de residus urbans i neteja viària (Annex 1 - Autorització de gestors privats de residus per l'Ajuntament de Mataró)

Ordenances Fiscals

Formularis per a la seva descàrrega

Sol·licitud d'homologació de gestors de recollida de residus

Sol·licitud d'homologació de gestors de recollida de residus

PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.