|
Nom del tràmit |
Ofertes de treball municipals: Participació en processos de selecció de personal |
Què és i per a què serveix? |
Es tracta de la sol·licitud per poder prendre part en processos de selecció de personal, convocats pel propi Ajuntament, per cobrir necessitats com a funcionari de carrera, funcionari interí, personal laboral fix o laboral temporal.
|
Qui ho pot demanar? |
La persona interessada en formar part de la plantilla de l’Ajuntament de Mataró (amb caràcter permanent o temporal, segons el cas), que reuneixi els requisits que s’indiquen en les bases específiques de cadascuna de les convocatòries, i desitgi participar en els processos que es convoquen i estiguin oberts.
|
Quin cost té? |
S’indicarà a la sol·licitud de participació corresponent i ve fixat per les Ordenances Fiscals. Existeix l’exempció de pagament de la taxa per a totes aquelles persones que estiguin inscrites a l’OTG com a persones aturades demandants d’ocupació.
|
En quines dates es pot fer? |
La participació en els processos selectius a l’Ajuntament té uns terminis molt concrets, que venen establerts per la publicació de les convocatòries en els diaris oficials.
Consulteu les convocatòries vigents i els seus terminis a Ofertes de treball municipals.
|
Com i on es pot fer? |
- Per internet sense certificat digital.
- Personalment a les Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania
- A les oficines de Correus, per correu administratiu (en sobre obert i primera fulla del document amb segell on consti: nom d’oficina, data, lloc, hora i minut d’admissió)
- Per qualsevol de les formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/15, d’1 d’octubre.
|
Quins documents s'han de portar? |
Emplenant el formulari – sol·licitud / declaració responsable – la persona manifesta, sota la seva responsabilitat, que compleix tots els requisits per participar, establerts a les bases generals i bases específiques, sense necessitat d’aportar documentació adjunta, que ja serà demanada per l’Ajuntament en el moment que consideri adient.
Únicament s’haurà d’ajuntar documentació en els següents supòsits:
- En cas de demanar l’exempció del pagament de la taxa: el document de Demandant d'Ocupació per persona No Ocupada (DONO) conforme s'hi està a l'atur i inscrit a les oficines de treball.
- En cas de demanar alguna adaptació de les proves, per persones amb una discapacitat reconeguda: el document Dictamen d’Adequació a Lloc de Treball en la Funció Pública.
|
Quant temps triga la resposta? |
En el moment de finalitzar el tràmit, la persona obtindrà un comprovant de la sol·licitud. La resta de comunicacions relacionades amb el procés selectiu es podran anar consultant a l’apartat web Ofertes de treball municipals.
|
Quina documentació es lliura? |
Comprovant de la sol.licitud
|
Altres informacions d'interès: |
És molt important anar seguint les publicacions relacionades amb els processos selectius que es fan a l’apartat web Ofertes de treball municipals, perquè allà es van publicant les dates per les successives proves selectives, així com els resultats. |
Marc legal: |
Bases generals i específiques de cada procés selectiu en concret.
Ordenances Fiscals i Preus Públics (taxes per drets d'examen)
|