Si us plau, esperi.
Si us plau, esperi.

CABECERA

 
 
 

MIGAS DE PAN


CONTENIDO

Detalls del procediment : Ofertes de treball municipals: presentació de sol·licituds

Descripció

Ofertes de treball municipals: presentació de sol·licituds

Detalls


Nom del tràmit
Ofertes de treball municipals: Participació en processos de selecció de personal
Què és i per a què serveix?

Es tracta de la sol·licitud per poder prendre part en processos de selecció de personal, convocats pel propi Ajuntament, per cobrir necessitats com a funcionari de carrera, funcionari interí, personal laboral fix o laboral temporal.

Qui ho pot demanar?

La persona interessada en formar part de la plantilla de l’Ajuntament de Mataró (amb caràcter permanent o temporal, segons el cas), que reuneixi els requisits que s’indiquen en les bases específiques de cadascuna de les convocatòries, i desitgi participar en els processos que es convoquen i estiguin oberts.

Quin cost té?

S’indicarà a la sol·licitud de participació corresponent i ve fixat per les Ordenances Fiscals. Existeix l’exempció de pagament de la taxa per a totes aquelles persones que estiguin inscrites a l’OTG com a persones aturades demandants d’ocupació.

En quines dates es pot fer?

La participació en els processos selectius a l’Ajuntament té uns terminis molt concrets, que venen establerts per la publicació de les convocatòries en els diaris oficials.

Consulteu les convocatòries vigents i els seus terminis a Ofertes de treball municipals.

Com i on es pot fer?

- Per internet sense certificat digital.

- Personalment a les  Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania

- A les oficines de Correus, per correu administratiu (en sobre obert i primera fulla del document amb segell on consti: nom d’oficina, data, lloc, hora i minut d’admissió)

- Per qualsevol de les formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/15, d’1 d’octubre.

Quins documents s'han de portar?

Emplenant el formulari – sol·licitud / declaració responsable – la persona manifesta, sota la seva responsabilitat, que compleix tots els requisits per participar, establerts a les bases generals i bases específiques, sense necessitat d’aportar documentació adjunta, que ja serà demanada per l’Ajuntament en el moment que consideri adient.

Únicament s’haurà d’ajuntar documentació en els següents supòsits:

  • En cas de demanar l’exempció del pagament de la taxa: el document de Demandant d'Ocupació per persona No Ocupada (DONO) conforme s'hi està a l'atur i inscrit a les oficines de treball.
  • En cas de demanar alguna adaptació de les proves, per persones amb una discapacitat reconeguda: el document Dictamen d’Adequació a Lloc de Treball en la Funció Pública.
Quant temps triga la resposta?

En el moment de finalitzar el tràmit, la persona obtindrà un comprovant de la sol·licitud. La resta de comunicacions relacionades amb el procés selectiu es podran anar consultant a l’apartat web Ofertes de treball municipals.

Quina documentació es lliura?

Comprovant de la sol.licitud

Altres informacions d'interès:
És molt important anar seguint les publicacions relacionades amb els processos selectius que es fan a l’apartat web Ofertes de treball municipals, perquè allà es van publicant les dates per les successives proves selectives, així com els resultats.
Marc legal:

Bases generals i específiques de cada procés selectiu en concret.

Ordenances Fiscals i Preus Públics (taxes per drets d'examen)


PIE DE PAGINA


MENSAJE DE ESPERA


Processant la seva petició...
si us plau esperi.
si us plau esperi.